با Galaxy A11 و با وجود ظاهر شیک آن که با سبک شما مطابقت دارد می‌توانید از بقیه متمایز باشید. منحنی‌های ملایم آن طوری است که به نظر می‌رسد مناسب دست شما طراحی شده است و به حدی خوش‌دست است که می‌توانید به راحتی در تمام طول روز آن را در دست بگیرید. رنگ مناسب خود را انتخاب کنید مثلاً مشکی، سفید کلاسیک، آبی یا قرمز رنگارنگ.

Galaxy A11‎ از دوربینی فوق عریض با کیفیت 5 مگاپیکسل و میدان دید 115 درجه که همانند چشم انسان است، بهره می برد. به‌علاوه دارای دوربین 13 مگاپیکسل (F1.8) برای گرفتن عکس‌های روشن و واضح در تمام روز است. در نهایت مکمل همه اینها، دوربین عمقی 2 مگاپیکلسی است که عمق میدان را تنظیم می‌کند.

در زمان‌هایی که خارج از خانه هستید، نیاز به تلفنی دارید که بتواند در تمام روز همراه شما باشد. باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت شارژ لازم برای استریم محتوا، اشتراک‌گذاری و بازی کردن را فراهم می‌کند. و اگر شارژ تلفنتان در حال تمام شدن باشد، با «شارژ سریع» تا 15 وات آن را به برق بزنید و شارژش کنید.

Galaxy A11 پردازش سریع و فضای ذخیره‌سازی بسیار زیادی دارد، بنابراین می‌توانید اکنون روی بازی تمرکز کنید. پردازنده پیشرفته هشت هسته‌ای و 2/3 گیگابایت رم عملکرد روان و کارآمدی را ارائه می‌کنند. با حافظه داخلی تا 32 گیگابایت، بیشتر دانلود کنید و کمتر حذف کنید. حتی می‌توانید با کارت MicroSD این حافظه را تا 512 گیگابایت افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *